Årsrapporten - årets omdømmestunt.

Årsrapporten er for viktig til å være kjedelig - få profesjonell hjelp med tekst og utforming.

Årsrapporten leses av aksjonærene, samfunnstoppene, de ansatte, konkurrentene, kundene og de potensielle kundene. Aksjonærene er mest interesserte i bunnlinja, samfunnsansvaret og miljøengasjementet, og det er faktisk de andre også.

Fordi: Alle vet at det er god omdømmebygging å ta samfunnsansvar; alle vet at i dag finnes det ikke noe virkelig samfunnsansvar uten miljøansvar; alle vet at et godt omdømme er den beste garantien for en solid bunnlinje.

Bedrifter som vet at ord virker, bruker ressurser på utformingen av årsrapporten. Lekkert design er én ting. Formulering av kommunikasjon som viser bedriften fra sin mest unike side er noe annet.

Ordene & Vinge sier det som det er, dramatiserer budskap til interessante pamfletter og bruker ordene slik at suksessen stråler, slik den skal gjøre det, og fiaskoen bare blir et skritt på veien, slik den skal være det.